Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Create a post with details about your car.

Moderators: IMOC Moderators, IMOC Committee Members

Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

Hi mates!

My name is Teun, known as Demoman.
I'm a great MR2 lover, owned some Honda's before this one.. and this feels more like a real car.. but the honda's where fast though.

I want to apologize myself for my english. It's not as it should be.. but I hope you will understand what I'm trying to say.. if not. Don't be afraid to ask for an explenation.


Like I said.. I'm an Mr2 owner.. live in the Netherlands.. 25 years of age and working in the Dutch Military. For work I'm drivin by a 1500 Hp'd tank.. of wich I am the gunner.

I would like to post my car here, but since it is a project.. I would need acces to the project subforum. Is that possible?

if someone wants to know what I'm restoring/overhauling/building.. check this site :)

http://forum.fok.nl/topic/1628746

when I gain acces to the project sub forum ill re-type every comment in English.. so everyone over here can enjoy the picture party :P


this was my Mr2 before I started the restauration.. :)
Image

this is it right now :)

Image


I'm using parts to complete my car from a wide variety of brands..

Like Tein, 5zigen, OEM, Greddy and Toms..
really hope to get acces to project subforum!



greetings!

Demoman
Last edited by Demoman on Thu Apr 07, 2011 3:51 pm, edited 1 time in total.
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

well..screw it!

here it is

This is the car!
Image

Suspension

Image

What's gonna happen.

Giant make over.
- Oem front bumper ( was Border before )
-Greddy skirts
-Rear light upgrades
-Leather interior
-Audio upgrades
-Toms rear bumper.
-refurbishing of old parts
-new paint
-eliminating rust
-new windows
-new mouldings.
-new brakes

Image
Image

Image

searching for rust



Image

afgeschuurd..

prepared with primer

Image



Image

worst side

Image

also under the targa roof, some rust. Nut to much though.
the rust

Image

schuren

Image

ontroester

Image

inwerken

Image

Image

en de rest doet de spuiter :)

Image

verder andere plekken zelfde aangepakt
Image
Image

Image

Image

Image

Image


used tectyl shizzle

leather seats good condition
Image

Headlight
naar huis.


Image


rusted, bad condition


Image

after some hours.

Image

everything fits

Image

cutted some from donor car



Image

...good. Parts collected

got some greddy


Image

Image


got me a front bumper
whoehoe

Image

+92 bumperlip


Image sanding can begin

meawhile.. done some work on tail lights



Image

zo, kaal geschuurd en glad

Ook de kofferbak wil ik meegespoten hebben..just for the looks and completion!

Image

hier ontdaan van oppervlakkige roest , hierna heb ik hem gestofzuigd en verder schoongemaakt

en behandeld met primer

Image

Image

net als de achterkant

Image

Image


frontbumper ready

Image

everything done..holes filled

sanded and all.

Image


work on console.


Image

Image

Image

Image

Image
ashtray
Image

Image

Image

Ook werd er gelast vandaag

Mijn oudere broer hiervoor opgetrommelt, en we begonnen na een lekker middageten aan de auto.

slijptol erin

Image

measuring

Image

Image

Image

Image

side

Image
painter will make this beautifull

Image

andere kant :)

Image

Image

Image

ook wielkast :)

Image

Image

einde dag 5

Begin dag 6

clear corner inserts

Image

brother! thankuverymucho !

Image

eerst de achterlichten.



Image

orange out, white in

Image

Image

Image

afplakken en spuiter :)

Image

Image

tataa :)

Image

dit ging natuurlijk ook zo met de andere ;)

nu nog een laag blanke lak, maar eerst de zwarte lak goed laten uitharden!

Verder met de roest!

Image

Image

Image

en gespoten :)

Image

gespoten met lak, nog 2 roestplekken, 1 in de ruimte van het reservewiel, en 1 plek achter de achterbumper aan de passagierskant.

Dit kan ik alleen af!

gaat goed zo!

bedankt voor het volgen van dit projec t

einde dag 7

Dag 8 , carparts day!

Zoo!

deze dag een update voor wat binnengekomen parts.

* .Binnengekregen. *

Image

de drop end links voor achterzijde auto :)

nieuwe remschijven, thn u ebay

Image

Image

met ebc greenstuff brakepads :)

ook nieuwe verwarming en zooi controle unit.
Image

Dag 9 , begin van de achterbumper

ook inmiddels de Gearknob van TRD binnengekregen.

Image

erg leuk, nu nog een pookhoes met zwarte stiksels.

Inmiddels begonnen aan de achterbumper.

heb enkel gaten gevuld met polyhars, hierna schuren en afwerken met plamuur, foto's volgen

Image

Ook ontdekte ik, tijdens een inspectie dat de Border-add ons in een niet al te goede staat zijn.

Ik heb enkel 1 plek gevonden, die echt mijn aandacht nodig had... dus ben ik begonnen met spot poly repair!

deze plek

Image

na schoonmaken en ontvetten, is dit een close up.

Image

het is dus zoals te zien, gaan rotten. Door de nabijheid van een uitlaat, consequente afkoeling en verhitting van het polyester en de weersinvloeden heeft het verzwakt.

Dus als de wiedeweerga Hars aangemaakt! en een nieuwe glasvezelmat inclusief flinke harsbehandeling gegeven.

hard as rock

Image

morgen meer.

dag 10

Leuke goodies binnengekregen.

Smoke black corners.

Image

Image

Image

en ik ben verdergegaan met de achterbumper, die is net als de voorbumper, bijna klaar. Ik moet nog de laatste hand aan de add ons leggen.. en dan kan hij ook worden opgeborgen.

Image

Ik ontdekte een flinke scheur, compleet doorgescheurd.. en de bumper was erg flexibel, en bij elke buiging brak alle vulling dus hij meost met polyester worden gerepareerd.

Image

ik heb aan de achterkant de bumper moeten open knippen, cosmetisch geen probleem, je ziet het aan de buitenkant niet, enkel de binnenkant is aangepakt.

Image

dus aan de buitenkant met polyester hars gevuld.

http://s58.photobucket.com/albums/g246/ ... to0931.jpg

en de binnenkant me tglasvezelmatjes en hars..

ik dichtte de schroefopeningen van de bumper en add ons met hars

Image

ik ben gisteren en vandaag ook wat bezig geweest met deze scheur.. ook flink.

Maar inmiddels is deze helemaal herstelt. Ik zal hier morgen foto's van plaatsen. Heb het enkel de laatste tijd erg erg druk. Ben een huisje aan het zoeken, en bedrijf aan het opstarten. Lastig!

Ben ook blij te melden dat ik een Aerowing Front splitter heb besteld bij Carbenfiberworks. Heel gaaf..

de andere rear bumper border add-on was natuurlijk ook beschadigd..verborgen met goedkoop plamuur..

Gelukkig tikte ik er toevallig tegenaan.. en kwam uiteindelijk bij deze scheur.

Image

geen punt, ik meteen met poly aan de slag

Image

vervolgens eens naar de skirts van eddy gekeken.

Super man! die dingen passen als gegoten

Image

Klein aanpaswerk met de vijl in de hoekjes nodig, en op 2 andere plekjes.

hier is de add on even snel vastgezet om te bekijken wat de pasvorm is, let niet op het boutje

Image

daar heb ik inmiddels al een oplossing voor verzorgd met polyester hars.

en ik zit met deze plek in mijn maag. Ik kan dit later net afwerken met een strip.

Verzorgd, maar toch een optische oplossing.

de praktische zou het bewerken van de polyester zijn, maar dit is nogal een werk, en dit gaat lang duren.

Image

ach.

einde weer..

gaat weer een tijdje rust krijgen

dag 13

Na een oefening van 2 weken ben ik weer terug.

en er zijn wat onderdelen binnen gekomen, en van wat andere heb ik foto's gemaakt.

de remleidingen, HEL

Image

Image

Image

kentekenplaat met camera

Image

en van Carbenfibre !! heel snel, thx ben!~

de Aeroware bumperlip!

besteld, en 2 weken later heb ik hem binnen gekregen! super...

Image

ook heb ik een spuiter gevonden, praktisch naast de deur!

over 2 weken gaat hij er heen!

jippie

einde dag 13

dag 14

vandaag wat tijd gevonden om wat aan de achterbumper te doen, voorbumper en bumper lip.

helemaal afgeschuurd en geplamuurd..die kunnen worden opgeborgen.

Image

Image

met oogjes

einde dag 14

begin dag 15

Niet helemaal eerlijk, die dagtelling, maar opzich handig voor later ..want ik heb tussendoor natuurlijk uren in de garage doorgebracht waardoor de teller op wel 30 zou mogen staan eigelijk..ach maakt ook niet zo veel uit .

Wel nare dingen gebeurd.

Ik dacht klaar te zijn met alle voorbereiding van de onderdelen,voor de spuiter.

de standaard onderdelen zijn de minste problemen, maar de polyester zooi..daar ben ik echt klaar mee, wat mensen ook beweren.

het is altijd meer werk, omdat de pasvorm NOOIT 100% klopt, nooit.. wat mensen ook zeggen.

Ook niet de originele versie van het merk, het is altijd meer schuren, meer passen, of meer aanpassen..dan stock uit de toyota fabriek.

nu heb ik het, en wil het afmaken ook.

De bumperlip heb ik van Carbenfibre.. en in de 1e instantie was ik er hardstikke blij mee, maar inmiddels

vind ik dat ik teveel geld heb betaald, want ik heb er zo veel tijd mee verloren, dat ik denk dat het een flubber product is.

Inmiddels is alles aangepast, waardoor het wel in orde is.

De pasvorm zoals aangeleverd krijgt van mij een 6 en half. De schroefjes passen wel mooi in alle gaatjes, alleen de aansluiting van lip op bumper is niet helemaal lekker.. Nu is dat opgelost

kwaliteit van polyester krijgt van mij een 5. Het is hard, maar op sommige plekken te dun, somigge plekken te dik, en het hele ding is nabehandeld met een soort speciale lak. Hardstikke mooi, die beschermlaag.. maar niet als hij over gaten in het polyester is geblazen waardoor je nu met "onzichtbare luchtbellen zit' zoals die ik nu al 4 ben tegen gekomen.

1 op de voorkant, en 2 de onder en achter kant.

Image

Image

ook zaten er onlogische en onverklaarbare scheurtjes in de bumperlip..

Hij was niet helemaal door, maar ik zag met het lichtjes buigen dat de porien van de lip openden, en sloten..dus dat was gevaarlijk met het oog op een dure spuitbeurt.

heb besloten maar te boren!

Image

en repareren!

Image

Image

De skirt..

Eddy heeft er een mooie pasvorm in aangebracht, maar de aansluiting op het chassis was ronduit bagger.

Image

die is nu helemaal mooi aangesloten gemaakt door me

Image

viel qua werk nog heel goed mee..

minder waren hier de scheurtjes in de dunne delen.. die net als in de lip hier ook aanwezig waren, is is echt fragiel spul op sommige plekken.

nu niet meer, alles is aangepakt door me door maar verdikkingen en versterkingen aan te brengen met polyester matjes en hars.

dus ook hier , begin , eind en midden van de scheur ontlasten.

Image

en herhalen wat ik bij de lip heb gedaan.

Image

, ook afgeschuurd inmiddels... heeft de spuiter geen werk meer aan.

uitlaat

de uitlaat is besteld, het is een skytune die ik van Maarten heb overgekocht.

Xenon komt eraan, bestuurdersruit moet ik nog ophalen bij The Stig en via jos wat klein spul.

Ik zoek nog een deur, maar sommige prijzen ( 150 euro ) vind ik wat te veel van het goede voor een simpele lege deur in niet eens de goede kleur dus ik wacht nog af wie mij wel wat leveren kan.

tot zover!

einde dag 15

begin dag 16

Strak maken.

Nou, heb weer wat voor de auto kunnen doen. Na wikken en wegen heb ik besloten, de auto toch gedeeltelijk strak te maken. Niet zoals velen doen.. de skirts aan het chassis, maar de strips aan de achterbumper, voorbumper, en skirts.. zodat ik toch nog de bumper e.d weg kan halen mocht dit nodig zijn. Het ziet er zonder de strips een stuk netter uit.

Ook wil ik nog een turbo motorkap monteren. Het staat voller, mooier en is een mooie springplank naar een andere motor .

allereerst de achterklep. Deze moest ook strak.. dus.

If mad max would have a car!

Image

spijkers op maat geslepen, en in de openingen geplaatsd, waarna mijn broer ze heeft vastgelast.

en het verwijderen van het restafval kon beginnen

Image

Image

antenne gat, ( roest vormde zich al na 3 seconden )

Image

en een kale kofferbak.

Image

Ook heb ik het stuk achter de achterbumper gemaakt, niemand beschikte over een donor stuk..dus ik besloot het met polyester op te lossen. En dit is perfect gelukt. Het moet enkel nog wel pas worden gemaakt, maar dit is inmiddels ook gedaan

Hieronder een foto toen het in progress was.

Image

Image

En de skirts.

de Strips gekit, en vervolgens met polyester en hars behandeld.

Image

Image

kunnen behandelen.

vervolgens afgeschuurd en behandeld met polyester plamuur

Image

Image
en afgeschuurd.

Image

enorm glad nu..

achterbumper gaat morgen in de polyester en voorbumper moet ik de strips nog van afschuren om ze evendik te krijgen als de bumper.

Dag 17

Oke, scrap de achterbumper.

Jammer van het vele, vele kutwerk wat ik heb verricht voor die bumper..

maar het wordt de Toms achterbumper..fantastisch model gezien ik spoiler los wil gaan rijden.

Gelukkg zijn er ook wat onderdeeltjes binnen gekomen, om me van mijn verveling af te houden

-Raam

-2 wielkuipen front

-Revisie sets remklauwen

-Deur

-rubbers

whoeh6oe

Image

Image

Image

Image

Toms achterbumper

Nou, even niets meer gebeurd.

wel een boel aangeschaft dat zien jullie later op de dag

ik kreeg uit Engeland een Toms achterbumper binnen! Prachtig ding, begreep meteen waarom ik hem wilde toen ik hem monteerde..

maar er moet helaas wel veel worden gedaan.. kwaliteit laat te wensen over, maargoed. inmiddels beheers ik het polyesteren wel

Image

hier zie je hem op de auto, waar hij zit vastgemaakt met wat schroeven en tape, dit omdat de strips die net boven de bumper zitten oorspronkenlijk, hier ook vast worden gemaakt,

maar de pasvorm was in ieder geval redelijk..dus ik kon er goed mee uit de voeten.

Image

dag 18

Nou, de bumper wilde ik niet te lang laten liggen, anders zou ik er teveel tegenop gaan kijken.

dus meteen na het kitten, wat te zien is op bovenstaande foto , polyester .. en daarna plamuren en schuren

Image

En dit schoot meteen goed op!

Image

op veel punten is hij al strak, moet er nog een dagje aan werken.

Image

En ik ging ook even bij onze frankie langs

voor een uitlaatje.

skytune!

Image

en bij een andere dude, waar ik in de toekomst eens een 3sgte wil gaan halen.. een turbo motorkapje alvast

Image

....

morgen meer updates

vervolg van dag 18

na wikken en wegen gaf de kleine kentekenplaat de doorslag. Het gat.. gezaagd bij fabricage was veel te groot!

Dat sloeg echt nergens op. Kentekenplaathouder zou er niet eens inpassen... dus dichtgemaakt! hoppa.. dat ging erg goed.

cardboard vastgetaped! en polyester erover.. en ik had meteen een vlakke laag.

Image

vervolgens met schuurmachine schuren, plamuren..klaarmaken

Image

Image

Image

Image

nu nog even wachten op de zijschermen....

voor de rest is alles geschuurd.

De achterbumper was bijna klaar, maar er waren nog problemen die ik spotte toen ik hem opnieuw paste.
het is belangrijk je poly werk te blijven passen.. door het gebruik van polyester matjes en hars kan de vorm toch veranderen, miniem....
maar genoeg om imperfecties te veroorzaken.

met de achterlichten erbij merkte ik dat ik naadjes had. deze had ik vandaag weggewerkt, en dat kostte weer schuren.
maargoed, hier wat foto's.

hier in het proces.

Image

had gewerkt met polyester glasvezel, en polyester plamuur beide zijdes om de kier weg te krijgen

Image

hier zie je ook de plekken waar de kier zat

Image

ook zat er te veel spanning in de hoek van de bestuurderskant, dus ik maakte een insnede en deze heb ik vervolgens goed aan elkaar gehecht.

Image

Heb inmiddels al verder gewerkt aan de bumper, hij is bijna helemaal klaar, alles is afgewerkt, en geschuurd..nog eventjes controleren en dan wet sanden.

wachten op de volende dingen..

Ook heb ik al wat verwijderd voor de spuiter, veel clipjes en andere soorten plastic bevestigingsknoppen van het chassis. Maar sommige laat ik zitten.
Zijn er niet heel uit te krijgen, en bestellen wordt een ellendig verhaal.. daar ben ik al bekend mee. Het zijn er gelukkig maar enkele en niet in het zicht.. maar toch jammer. achja.

had nog een huzarenstukje voltooid al zeg ik het zelf met de achterbumper.. deze had een soort kuil, waardoor onder de achterlichten eenmaal gemonteerd een gat ontstond. Ik kon het opvullen met plamuur en zooi, maar dat is niet de bedoeling van toepassingsmogelijkheden van het product. Dus ik heb een kunstmatig plastic ding gemaakt, wat nu volledig goed opgaat in de bumper

Image

dag 21

vandaag eigelijk niet veel gedaan. Ik was moe, maar werd thuis blij verrast met de aangekomen zijschermen uit Engeland!

yeah!

Image

helemaal strak, helemaal glad

en ik kon ein-de-lijk gaan checken of alles goed aansloot!

dus het opbouwen, voordat hij naar de spuiter gaat, kan beginnen. en daar horen ook wat foto's bij.

Bumper sluit goed op de zijschermen aan !

Image

deze kant qua skirt helaas wat minder, hij is weer kapot gescheurd, maargoed dit gebeurd.. de skirt is net wat te klein waardoor hij onder spanning komt.. maar dat is inmiddels al gerepareerd

Image

deze kant daarintegen past alles

Image

ik ben dus enorm blij.. en ik moet nu enkel nog afschuren met zeer fijne korrel op wat plamuur plekjes na... dit weeken even bikkelen. Ook de deuren nog strak maken...maar dat hoeft niet in detail, dat is voor de spuiter.

Dan kan ik alle teringzooi achter me laten, en opzoek naar de verlichting en audio

whoehoeee

dag 22

de deuren nog strakgemaakt..

ontdaan van lak

Image

aluminium plamuur erop.. hardstikke hard en stevig. Superspul.
Image

resulteerde in 1 strakke deur

Image

en daarna de andere

Image

zo ligt de rest nu te wachten, om w.s morgen naar de spuiter te worden gebracht.

Image

Zo, updates van de spuiter! Want daar is hij naartoe gebracht!

was even langsgeweest.

daar staat ze dan

Image

een deurtje

Image

een kant waar nog niet aan was gwerkt

Image

aan deze wel

Image

Image

andere deur

Image

en net voordat ik weg ging

Image

Hello

nou vandaag weer bij spuitert langsgeweest...
Zo'n "pak"van dat bedrijf had me verteld dat hij al foto's had gemaakt ...wel aardig van hem, zodner dat ik het vroeg.. hij had al gedacht dat ik het bij zou houden..

ze zijn er in ieder geval goed opgeschoten

hij staat al in de grondlak

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

en tadaa :)

Image

bumper hebben ze he-le-maal strakgemaakt gewoon.. echt super.

volgens mij krijg ik hem eind deze week terug.. of begin volgende.

ondertussen komen de lederen deurpanelen binnen, en nog wat zooi.
morgen even bestelling doen bij toyota dealert.


everything is mixed with dutch and English.. just to much work to translate it all.

if there are questions.just ask :P
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

leather doorcards..from the UK ;)
bought them on ebay :)
Image
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

again, my apologies for the Dutch/English writing.
I copy pasted it..

it's just to much work to translate it all..
questions!? Ask!
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

Oh yeah.. Also received new 2din radio.

really cool.. with GPS.
Red light bulbs for speedo guages


Just need a new car battery and BI-Xenon H4 3000k
JDM-MAT
Posts: 899
Joined: Sat Sep 04, 2010 12:12 pm
Location: Ollerton, Nottinghamshire

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by JDM-MAT »

awesome stuff :thumleft:
mattymr2
Posts: 1083
Joined: Wed Nov 14, 2007 1:52 pm
Location: warwickshire

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by mattymr2 »

the pictures speak a thousand words. looks like a nice project, cant wait to see the finished product.....


:clap:
McWoody
Posts: 104
Joined: Tue Sep 21, 2010 12:15 pm
Location: Darlington

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by McWoody »

Nice work :thumleft:
don't worry about the mixed languages the pics do all the talking. Awesome work dude
craig
Posts: 43936
Joined: Sat Dec 18, 2004 3:44 am

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by craig »

Cool post! Interested to see it finished :thumleft:
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

update.


new goods :)
-hangreep kapjes , oem toyota
Image

From GB

-Image

Window without scratches! woehoe

Image
USA size plate

Image

Projector headlights, from USA

Image



new cover for lever

Image


Hong kong

-Rear light red Triangles JDM
Image

+94 tweeter covers
Image


Image

Image

Image


From Usa
Xenon 3000k H3 for fog lights

Image

2din car radio..

with gps and all.
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

hmm, a total of 1 reactions on my member page.
not interesting enough or problems with language?
GT-Thunder
Posts: 270
Joined: Wed Dec 29, 2010 5:57 pm
Location: North Yorkshire

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by GT-Thunder »

A great thread mate with some awesome ideas.

What colour are you going, I might have missed it?
jarijari
Posts: 45
Joined: Sat Jul 03, 2010 6:23 am

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by jarijari »

Great project mate! Would def want to read this, and would prefer english :) Really good pics!
cvega666
Posts: 2616
Joined: Thu Aug 05, 2010 10:43 pm
Location: Cambridge
Contact:

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by cvega666 »

looking awesome!

one question - is it me or the exhaust tips are waaaaay too far outside the bumper ? what exhaust is that ?
Current: 2007 Porsche Cayman S
Gone: '94 rev3 NA, '92 rev2 Turbo forged, '07 Civic Type-R
clarkson23
Posts: 93
Joined: Fri Apr 08, 2011 2:36 pm
Location: blackpool

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by clarkson23 »

looks great so far mate!
and1ne13
Posts: 52
Joined: Fri Oct 01, 2010 11:01 pm
Location: Edinburgh

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by and1ne13 »

well done, you seem to work hard on it to make things right, i like your effort and your english and so bad :D
matt-mr2
Posts: 1259
Joined: Sat Apr 24, 2010 6:33 pm
Location: barnsley

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by matt-mr2 »

great work keep it up :thumleft:
mattc
Posts: 15
Joined: Sat Jan 08, 2011 3:41 pm
Location: Leamington Spa

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by mattc »

Thats a lot of work! Kudos to you.

I'd love the time and space to take on a project like this 8)
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

Thanks! It has been a real drama working on it.. but I have mucho news!

He's back! And I started building... I don't have a lot of time.. so I'm probably forgetting a lot.

this is how I got it back!
Image



many layers of clear coating!

Image


car on tripods

Image


mounted the 3rd breaking light thingie

Image


front hood mounted :)

Image




Image

rear hood cover
Image


all fits good :)

Image



mounting small things

Image



first rear light! whoehoe

Image



started with the brakes :)

Image

added new droplinks :)

Image



Image



headlights ment for bi-xenon :)
Image



with covers :)


Image

and to close the day

Image
Demoman
Posts: 69
Joined: Mon Jan 03, 2011 10:25 pm
Location: Netherlands, Noord-Brabant

Re: Demoman Rebuilding the Mr2 ( 56k horror )

Post by Demoman »

new pics, new progress..

front bumper..

mounted the carbenfibre creation..aeroware lip.


Image

Image

Image



fitted the lighting :)


and here I fitted the covers on the bevels..
Image

Image
Post Reply

Return to “Member Profiles”